Complete dataverzameling is essentieel voor een complete marketingstrategie en -campagnes.
Performance marketing is een kwestie van kansen zien en pakken. Ieder traject start daarom bij ons met het inrichten of optimaliseren van de meetbaarheid van alle data. Kennis over data is onmisbaar. Google Analytics uitbesteden is een goede keuze, aangezien het veel specifieke kennis vergt voor de juiste instellingen en koppelingen.
Dit geldt helemaal voor webshops die op opbrengst of marge willen optimaliseren. Het volledig en correct verzamelen van relevante metrics leidt uiteindelijk tot maximale winst.
In de toekomst kunnen we verwachten dat dataverzameling van gebruikers verder onder druk komt te staan door een steeds strengere (online) privacywetgeving. Binnen onze adviezen over measurability analyseren we de huidige databronnen en definiëren we nieuwe kansen voor het optimaliseren en futureproof maken van de online dataverzameling. Denk hierbij aan het volgende:
Wij werken volgens een beproefde methode en onze specialisten onderhouden direct contact met onze klanten. Dat betekent: geen accountmanagers, maar een directe lijn met diegene die aan de campagnes werkt. We ontvangen je graag op ons kantoor in Nijmegen voor een kennismaking.
De ideale klant van Tomahawk
Tomahawk verdubbelt het marktaandeel van webshops door grensverleggende innovatie. Wij realiseren de groei-, vernieuwings- en expansiedoelen van e-commerce ondernemers met behulp van een unieke combinatie van uitgebreide kennis over crossborder ondernemen en een hands-on benadering.
Tomahawk levert strategische inzichten en zet deze om in krachtige uitvoering, waardoor wij de ideale partner zijn gedurende alle groeifasen van webshops.
Ik ben Roel, oprichter van Tomahawk. Ik help je graag verder vanuit ons kantoor in Nijmegen.